Vyčistit si hlavu

Někdy toho na člověka může být moc. A to nemusí ani být karanténa nebo vládnout všeobecný strach z nemoci, která má u každého jiný průběh a který média nafoukla do obřích rozměrů. Teď už se věci asi uklidňují, zvolňují se opatření a já doufám, že brzy už vše bude při starém nebo alespoň takové, aby se dalo normálně žít. A bez roušek. Jak já ty roušky nenávidím! A to mám jednu opravdu moc hezkou od kamarádky. Ale obecně vzato, roušky jsou zlo. Zvláště, když je horko a vy chcete prostě dýchat.

Ale za rohem už máme léto, vypadá to, že se roušek zbavíme, můžeme se vídat s dalšími lidmi a chodit ven. Nádhera. Pobyt venku samozřejmě každý využívá po svém, ale po karanténě, v níž mnoho Čechů, včetně mé maličkosti, poněkud ztloustlo, je venku hodně lidí s cílem si zasportovat a vrátit svou postavu alespoň do stavu „před karanténou“. Já miluji trampolínu a koloběžky. Oba tyto způsoby jsou takovým nenápadných cvičením. Tím myslím, že cvičíte, ale spíš vám to přijde jako skvělá zábava. Až po chvíli si uvědomíte, že jste vlastně udýchaní a cítíte svaly celého těla. Nádhera! Pro posílení nohou a zadečku doporučuji jezdit na koloběžce, čím častěji, tím lépe. Koloběžky pro dospělé jsou stejně zábavné jako byly koloběžky dětské, když jsme byli děti. A když po třetím čtvrtém odpichu vyměníte nohy, zjistíte, že si užíváte opravdu účinné procvičení celého těla.

Výborná je ale i trampolína. Skákáním Uvolníte i posílíte celé tělo, protáhnete jej, zapojíte i jinak opomíjené stabilizační svalstvo a užijete si skvělou zábavu. Jen si zkontrolujte, že má vaše trampolína řádně napnutou a nepoškozenou ochrannou síť a že nosnost trampolíny je dostatečná. Trampolíny i koloběžky pro dospělé mají tu výhodu, že vás zabaví a cvičíte, aniž byste měli pocit, že cvičíte. Takové cvičení mám ráda. Zábavné. Takové, u kterého nemáte pocit, že něco „musíte“. A u obou těchto činností si nádherně vyčistíte hlavu a zlepšíte náladu!