Dětská trampolína pro radost i zdraví

Honí se vám hlavou, co vám na zahradě chybí? Hlavu si nelámejte, mám pro vás odpověď. Zkuste si na zahradu dát dětskou trampolínu.

Možná budete překvapeni, jak si jí celá vaše rodina zamiluje. Skákání na trampolíně není vhodné jen pro děti, ale dost dobře zabaví, potěší a podpoří zdraví i dospělého člověka. Jistě, v první řadě si každý vybaví tu skvělou zábavu, kterou dětská trampolína bezesporu nabízí. Usměvavé tváře skokanů, výskot. Ale trampolíny navíc pomáhají lidskému tělu.

Pozitivní účinky skákání na trampolíně pro lidské tělo

Skákáním se rozproudí srdce a tedy i krevní oběh. Rovněž se rozproudí lymfa, která je v lidském těle jakousi „mízou života“. Jejím správným fungováním se vylučují z těla škodliviny. Při skákání na trampolíně pracuje celé tělo, plíce, všechny možné svaly, dokonce i ty, které příliš běžně neprocvičujeme a jsou pro nás důležité. Příkladem je stabilizační svalstvo. Skákáním pomáháme i naší psychice, protože skákání pomáhá pročistit hlavu, uvolnit se a líp spát. Skákáním se rovněž uvolňuje takzvaný „hormon štěstí“.

Co se vám vybaví, když se řekne dětská trampolína? Je to trampolína s menším průměrem a menší nosností? Nutně nemusí. Je to zkrátka trampolína, kterou se rozhodnete přenechat jen dětem na využívání. I dětská trampolína 305 cm nabízí vcelku slušný průměr na dětské dovádění a nosnost má díky kvalitním materiálům dokonce 180 kilogramů! To znamená, že i když jednou za čas chce trampolínu vyzkoušet nějaký dospělák, tak to ničemu nevadí. Vždy se ale doporučuje, aby skákal pouze jeden člověk. I když jde o děti. Není to totiž nutně otázka nosnosti, ale bývá to především otázka bezpečnosti. Když skáče více dětí, je šance úrazu bohužel podstatně vyšší.